خریدار گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از محصولات و خدمات بازار وردپرس به دقت ملاحظه فرمایید.

 

قوانین پشتیبانی محصولات:

  1. محصولات بازار وردپرس شامل 6 ماه پشتیبانی رایگان از تاریخ خرید محصول خواهد بود و بعد از اتمام می توانید با پرداخت مبلغ تمدید نمایید.
    1. پشتیبانی رایگان یعنی راهنمایی و توضیحات لازم در رابطه با امکانات محصول جهت استفاده خریدار از محصول خریداری شده میباشد
  2. حداقل زمان پاسخگویی به درخواست های پشتیبانی 10 دقیقه الی 24 ساعت کاری میباشد. و به درخواست های خارج از ساعات کاری و روز های کاری در ساعت و روز کاری پیش رو پاسخگویی خواهد شد.
  3. ساعات پاسخگویی و کاری واحد پشتیبانی همه روزه ۱۰ الی 20 و پنجشنبه ها ۱۰ الی 18 میباشد.
  4. واحد پشتیبانی ملزم به رعایت احترام ، اصول و ادبیات پشتیبانی و مشتری میباشد.
  5. هرگونه درخواست مبنی بر تغییرات قالب از حالتی که بازاروردپرس آن را ارائه نموده جزو خدمات سفارشی سازی قالب محسوب شده و این موارد بعد از بررسی وتایید واحد فنی مبنی بر امکان بود و یا نبودن تغییرات درخواستی با اخذ هزینه و زمان کاری لازم امکان پذیر میباشد.
  6. به درخواست های پشتیبانی که به غیر از سیستم تیکتینگ ارسال شود از جمله تماس های تلفنی و یا ایمیل شرکت ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  7. هرگونه مشکلات مربوط به هاست ، نوع هاست ، قطعی هاست ، مشکلات دامنه ، ناساز گاری قالب با هاست مشتری ، مشکلات وردپرس ، قدیمی بودن نسخه وردپرس ، آپدیت وردپرس ، دست کاری کد ها و فایل های قالب از طرف مشتری و غیره … جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد . و لطفا از ارسال درخواست ها در این موضوعات خودداری نمایید.
  8. به درخواست های پشتیبانی که تحت لوکال هاست راه اندازی شده اند ، (قالب خریداری شده در وردپرسی که در کامپیوتر شخصی و لوکال میباشد ) ترتیب اثر داده نمیشود و جزو خدمات پشتیبانی نمیباشد.
  9. بازار وردپرس موظف به آموزش وردپرس و شخصی سازی نمیباشد. و به درخواست های آموزشی به هیچ عنوان پاسخگویی نمیشود. محصولات بازار وردپرس دارای ویدیو و فایل آموزشی هستند

 

حق کپی رایت و خرید لایسنس

  1. همه محصولات بازار وردپرس از مرحله نخست طراحی گرافیک تا اجرا و تبدیل به قالب وردپرس به صورت اختصاصی بوده و ایده و پوسته برای بازاروردپرس محفوظ میباشد . طبق قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران حق شکایت و پیگیری از متخلفین را دارد.
  2. محصولات بازار وردپرس دارای لایسنس می باشد و هر لایسنس بر روی یکه دامنه فعال خواهد شد (مگر محصولاتی که با عنوان نامحدود مشخص شده باشند)
  3. محصولات بازاروردپرس به غیر از سایت خود شرکت به آدرس : www.wp-bazar.com فقط در 1 سایت اجازه فروش دارد به شرح ، سایت راستچین به آدرس صفحه اصلی : www.rtl-theme.com که در پروفایل رسمی شرکت بازاروردپرس در سایت راستچین به آدرس : https://www.rtl-theme.com/author/mln1368/products/ قابل مشاهده میباشد.

    هرگونه فروش محصولات بازار وردپرس به غیر از لیست سایت ها و نمایندگی های مجاز فروش شرکت بازار وردپرس غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی از طرف شرکت بازار وردپرس را دارد. و به خریداران از این مجموعه ها به هیچ وجه خدمات پشتیبانی و بروز رسانی های قالب ارائه نمیگردد.

  4. امکان تعویض محصول با محصول دیگری وجود ندارد.

 

نحوه محاسبه هزینه ها

بازار وردپرس یک شرکت و کمپانی تولید قالب های وردپرس میباشد. و تعهدی بر آموزش ، ارائه خدمات سفارشی ، طراحی قالب های سفارشی ، طراحی سایت ، طراحی افزونه و غیره ندارد و تمامی هزینه های به صورت خصوصی و شخصی اداره و تامین میشود. ولی بر اساس تصمیمات مدیریتی در صورت امکان خدمات سفارشی سازی و طراحی پوسته های سفارشی انجام میگردد.

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

بازار وردپرس به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

بازار وردپرس متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بازار وردپرس، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.wp-bazar.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت بازار وردپرس هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.wp-bazar.com  غیره ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

ثبت و پردازش سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. بازار وردپرس به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند .

تذکر: با توجه به قوانین خرید و فروش فایل تحت اینترنت و فروش فایل های مجازی و همچنین دانلود آنی فایل توسط خریدار پس از پرداخت مبلغ ، و نبود قانون “پس گرفتن جنس فروخته شده” در حیطه فروش فایل ، این شرکت به هیچ نحوی مبلغ را بعد از خرید فایل به هر دلیلی عودت نمیدهد. لطفا قبل از خرید تمامی قوانین ، امکانات ، توضیحات و دموی محصولات را به دقت مطالعه و بررسی نمایید و یا در صورت نیاز به مشاوره تلفنی حتما با مشاوران این شرکت تماس حاصل نمایید.

 

نمایندگی

بازار وردپرس در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه محصولات ، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی بازار وردپرس اطلاع دهید.

 

 

این قوانین میتواند بدون اطلاع قبلی تغییر کرده و کاربر موظف است قبل از ثبت سفارش این قوانین را مطالعه و تایید نماید .